سفارش تبلیغ
صبا ویژن

      باسمه تعالی

      بیانیه

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان البرز

                                       بمناسبت هفته بسیج

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)

بسیج مدرسة عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

بسیج یکی از ارزنده ترین یادگارهای امام راحل(ره) و از ثمرات مبارک درخت تناور انقلاب اسلامی است که از زمین حاصلخیز و پرافتخار دفاع مقدس فرزندان ایران اسلامی در برابر دشمن متجاوز بعثی رویید و با مجاهدتها و فداکاریهای بسیار خدمات ارزشمندی را به ثمر رساند.

یاد طلایه داران عرصه ایثار بخیر که تکبیرشان با سرخی خورشید آمیخته شد و یادشان همیشه در قلب ها جاودان ماند، یاد زمزمه یا مهدی شان بخیر که حتی ابرها برایشان گریستند و آسمان را شرمنده حضورشان بر ضیافت الهی کردند. خاکریزها، سنگرها و وجب به وجب آن قطعه کربلایی سرشار از عطر پاکی و صداقت و ایمان و مناجات شماهاست و هنوز میثاق و عهد و پیمانی که با ولایت بسته بودید و آن ایمان راسخ شما و نشان سادگی و خلوص بسیجیان همه را شرمنده می سازد.

برای احیاء آرمان سیدالشهداء و برای دفاع از کیان اسلام آنقدر عاشقانه کتاب شهادت را تفسیر نمودید که هیچ نمی تواند و نخواهد توانست حتی یک کلمه آن را برایمان تفسیر کند. آن گنج همیشه ماندگاری که معنویت، ایثار، وحدت و همدلی را از آن باید استخراج کرد.

اکنون که چند صباحی از آن همه خاطره ها و ایثارگری های شما بسیجیان سلحشور می گذرد  پای نهادن در مسیر شما مردان آسمانیسخت و زبان از گفتن گلواژه هایتان ناتوان است.

آن روزها با استعانت از خداوند و پیروی از ولایت، دفاع مقدس 8 ساله را رقم زدند و این روزها نیز با الگو گیری از آن همه افتخارات شما وبا تاسی گرفتن از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) برای دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های والای شهیدان تلاش و همت می نماییم و با روحیه اقتدار گونه و با امید و نشاط برای خدمت رسانی به ایران اسلامی عزیزمان در تمامی صحنه ها آمادگی خود را اعلام می کنیم.

امید است پرچم جمهوری اسلامی که متبرک به خون شهدای این ملت است با دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب و با حضور اقتدار و پایدار بسیجیان همان کسانی که امام راحل فرمودند: "آرزویم این است که بسیجی باشم" بدست حضرت صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) برسد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان سلحشور و جان برکف و اقشار مختلف مردم تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این جان برکفان دین و ولایت را از خداوند متعال مسئلت می نماید.




تاریخ : شنبه 93/9/1 | 11:46 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر

 

بسیج در بیان مقام معظم رهبری

 

سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است. خاطره جوانمردان پاکدامن و غیوری که شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه نبرد با شیطان زر و زور را با عرصه جهاد با نفس اماره به هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند. جوانانی که از لذات و هوسهای جوانی برای خدا گذشتند و پیرانی که محنت میدان جنگ را بر راحت پیرانه سر ترجیح دادند و مردانی که محبت زن و فرزند و یار و دیار را در قربانگاه عشق الهی فدا کردند؛ خاطره انسانهای بزرگ و کم ادعایی که کمر به دفاع از ارزشهای الهی بستند و از هیبت دروغین قدرتهایی که برای حفظ فرهنگ و ارزشهای جاهلی غرب به مصاف ارزشهای الهی آمده بودند، نهراسیدند.




تاریخ : شنبه 93/9/1 | 10:26 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر
<< مطالب جدیدتر