سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشست مسئول اتحادیه استان البرز با مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد


مسئول اتحادیه استان البرز  به همراه معاون برادران اتحادیه استان روز دوشنبه 11بهمن ماه با مدیرکل صدا و سیمای استان البرز دیدار و گفتگو کردند .


به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز، محمدمهدی سلیمی مسئول اتحادیه استان بههمراه معاونت برادران اتحادیه روز دوشنبه 11بهمن ماه با علی رامک مدیرکل صدا و سیمای استان البرز دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست مسئول اتحادیه استان بهتشریح برنامه‌ها، اهداف و ماموریت‌های اتحادیه و تبیین رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پرداخت و نخبه پروری و زبده‌یابی و همچنین نیروسازی و جریان سازی را دو رسالت اصلی اتحادیه برشمرد.

ایشان گفتند: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قدیمی ترین تشکل دانش آموزی است که در 13 آبان 1358 به فرمان امام(ره) تشکیل و هم اکنون زیر نظر نماینده معزز مقام عظمای ولایت، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری به فعالیت های تربیتی و علمی    می پردازد.از آنجایی که رسالت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نخبه یابی و زبده پروری است این امر مهم را با طرحها و برنامه هایی همچون عضویابی هدفمند- خیمه های معرفت- همکلاسی های آسمانی(سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز)-لشکر فرشتگان- نمایشگاه های مدرسه انقلاب- هیأت انصار المهدی(عج)- موسسه علمی آینده سازان- تشکیل قرارگاه های مختلف و ... محقق می سازد. 

وی در ادامه افزودند: اتحادیه تنها تشکلی است که برای خودش منظومه سیر فکری و تربیتی تهیه و تدوین کرده است، که از این منظومه فکری تربیتی یک سیر تربیتی با نظارت مستقیم نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری اجماع شده است که در حال عملیاتی کردن آن هستیم.

ایشان در ادامه به برانامه های دهه فجر خصوصاً نمایشگاه های مدرسه انقلاب در مدارس متوسطه دوم اشاره کردن.

علی رامک گفت: من هم به عنوان یک فرد در بحث تربیتی دغدغه مند هستم، و صدا و سیمای استان در بحث برنامه ها و پوشش خبری مراسمات حتما اتحادیه را یاری می کند.




تاریخ : چهارشنبه 95/11/13 | 9:42 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر