سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش اتحادیه البرز از پرتال ملی آینده سازان، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در چهارمین گردهمایی مسئولین اتحادیه سراسرکشور گفت: نشست های منطقه ای و همایش ها  یکی از مهمترین برنامه های اتحادیه در سال جدید است زیرا این گردهمایی ها بهترین مکان برای تبادل نظر و ارائه ی ایده ها در استان ها و شهرستان ها می باشد به همین خاطر بنده از مسئولین تقاضا دارم تا برای برگزاری این نشست ها اهتمام ویژه داشته باشندو من در سفر های استانی گزارشی از فعالیت های فارغ التحصیلان در اتحادیه را از مسئولین اتحادیه درخواست خواهم کرد.
وی در ادامه گفت: گفتمان سازی باید در مقطع کنونی یکی از راهبردهای ویژه در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان باشد که این عامل می‌تواند موجبات پیشرفت این تشکل دانش‌آموزی را به همراه داشته باشد.
علامتی با بیان اینکه مشکلات مادی یکی از مهمترین معضلات فعلی اتحادیه محسوب می شود افزود: با تلاشهای بی دریغ وزیر آموزش و پرورش بخشی از مشکلات اتحادیه مرتفع شده است ولی مشکلات مادی کماکان وجود دارد.
 وی اضافه کرد: اعضای انجمن اسلامی شایستگی‌ها و ظرفیت‌های ممتازی دارند که بی‌تردید می‌توانند این تشکیلات انقلابی را به اهداف خود نزدیک‌تر کنند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی باشگاه بین المللی ضد صهیونیسم گفت: این اتفاق در نوع خود بی نظیربوده و کار این باشگاه را تمام شده ندانید بلکه این کار تا 13 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
علامتی گفت: موسسه علمی آینده سازان به امداد الهی در درجه ی اول و بعد به یاری و کمک استان ها نیازمند است.
وی درپایان خطاب به مسئولین استان ها گفت: از اداری سازی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پرهیز جدی شود و فعالیت های اتحادیه باید به صورت جهادی به سمت جلو حرکت کند.

چهارمین گردهمایی مسئولان اتحادیه استانها - اتحادیه البرزهمچنین در ادامه این گردهمایی، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: نقاط مشترک بسیاری میان معاونت پرورشی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان وجود دارد اما کار اتحادیه بسیار لذت بخش است زیرا نماینده ولی فقیه به طور مستقیم بر کارها نظارت می‌کند و اعضاء اتحادیه جزو دانش‌آموزان ناب هستند که این مهم را می‌توان در تصاویر دیدار دانش‌آموزان اتحادیه با مقام‌معظم‌رهبری به خوبی مشاهده کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در پایان افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان می‌تواند در بخش‌های قرآنی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم، بازی‌های رایانه‌ای و عمره دانش‌آموزی که بسیار اهمیت دارد، ورود پیدا کند و ما هم قول می‌دهیم تا جای ممکن یار و یاور این تشکل دانش‌آموزی موفق و انقلابی باشیم.





تاریخ : چهارشنبه 93/5/15 | 1:10 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز همچون سالهای گذشته اعتکاف دانش آموزی رمضانیه را برگزار کرد. در این اعتکاف دانش آموزی که با حضور پرشور دانش آموزان و اعضای قرارگاه های دانش آموزی کرج در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برگزار شد برنامه های مختلف و متنوعی نظیر حلقه های دانش آموزی، جلسات قرائت قرآن، هیئت انصارالمهدی(عج)، دعوت از سخنرانان برجسته شهر و... انجام شد که گزارش تصویری آن در ادامه خواهد آمد.

اعتکاف دانش آموزی 93 اتحادیه البرز
عکس یادگاری آخرین روز اعتکاف

اعتکاف دانش آموزی 93 اتحادیه البرز
جلسات ختم قرآن

اعتکاف دانش آموزی 93 اتحادیه البرز
حضور صداوسیما البرز جهت تهیه گزارش

تمامی تصاویر...


تاریخ : دوشنبه 93/5/13 | 1:25 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر

ثبت نام اعتکاف رمضانیه اتحادیه البرز آغاز شد. به گزارش اتحادیه البرز مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه اعضای قرارگاه های دانش آموزی اتحادیه البرز همچون سنوات قبل برگزار خواهد شد و اعضای قرارگاه های دانش آموزی می توانند تا 30 تیر ماه ثبت نام کنند.
گفتنی است این مراسم معنوی در بخش برادران در روزهای 24 تا 26 ماه مبارک رمضان (31 تیر، 1 و 2 مرداد) در مسجد جامع امام جعفرصادق(ع) کوی کارمندان شمالی برگزار خواهد شد.

اعتکاف رمضانیه - اتحادیه البرز




تاریخ : دوشنبه 93/4/23 | 5:32 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر

تجمع بزرگ مردم خداجوی شهرستان کرج در مصلی کرج برگزار شد. به گزارش اتحادیه البرز به نقل از کرج رسا، در پی اقدام انقلابی و اسلامی آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج در اعتراض به برپایی جشن های فساد آمیز در استان البرز با عنوان جشن رمضان، امت حزب الله و شهید پرور استان البرز، جمعه بیستم تیرماه 93 پس از اقامه نماز جمعه کرج با حضور در جوار مزار شهدای گمنام مصلی از مواضع وی اعلام حمایت نمودند.
گفتنی است، این اعلام همراهی به دعوت جمعی از خانواده های معظم ایثارگر و جوانان حزب اللهی و ارزشی استان البرز بوده و با هدف تقدیر از مواضع انقلابی “آیت الله حسینی همدانی”در امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت.
مردم روزه دار کرج ضمن در دست داشتن شعارهای نظیر “فرموده ی رهبری اجرا باید گردد؛ تذکر لسانی احیا باید گردد”، “به نام جشن رمضان دل امام زمان را خون نکنید” و “نماینده محترم ولی فقیه حمایتت می کنیم” که توسط اتحادیه البرز آماده شده بود و با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه کرج اعلام نمودند.
گفتنی است؛ امام جمعه کرج در نماز جمعه هفته قبل کرج با محکوم کردن اتفاقات این روزها در استان البرز و استفاده از بیت المال جهت ترویج فحشا در برخی از مکان های دولتی به بهانه جشن ماه مبارک رمضان گفته بود: به اسم جشن ماه رمضان مفاسدی در این شهر در حال وقوع است و این درست نیست.
لازم به ذکر است مسئولین، کادر، مربیان و اعضای قرارگاه های اتحادیه البرز حضور پرشوری در این تجمع داشته و بیانیه خود را در بین شرکت کنندگان توزیع کردند.

حضور اعضای اتحادیه البرز در تجمع پیرامون اتفاقات اخیر فرهنگی استان

حضور اعضای اتحادیه البرز در تجمع پیرامون اتفاقات اخیر فرهنگی استان

حضور اعضای اتحادیه البرز در تجمع پیرامون اتفاقات اخیر فرهنگی استان

ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 93/4/23 | 5:21 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر

همایش خانواده های دانش آموزان انجمن های اسلامی نواحی 3 و 4 کرج، در سالن همایش های کانون فرهنگی، ورزشی بسیج سپاه ناحیه کرج برگزار شد.
در این مراسم که با شرکت جمع کثیری از خانواده های دانش آموزان انجمن های اسلامی جهت آشنایی با اهداف و سیاست های فرهنگی-تربیتی اتحادیه البرز برگزار شده بود، ابتدا ابوالحسن معظمی(مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز) با خوشامدگویی به خانواده های شرکت کننده در مراسم، راجع به اهداف و سیاست های تربیتی اتحادیه به صحبت پرداخت.
این برنامه همچنین با سخنرانی استاد عزیزی (کارشناس خانواده) در مورد نقش خانواده ها در تربیت فرزندان و نوع ارتباط والدین با بچه ها همراه بود.
این مراسم که با پخش کلیپی از فعالیت های اتحادیه البرز در سال 92 همراه بود، با صحبت های علی نظری (کارشناس برنامه سازی و توسعه شبکه برادران) و تجلیل از دانش آموزان فعال انجمنی به پایان رسید.




تاریخ : سه شنبه 93/4/10 | 5:33 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر
مطالب قدیمی‌تر >>