سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کشور:

جنبش علمی و نرم افزاری در اتحادیه در حال جریان است.

به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز،علامتی دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کشور در جمع مسولان و کادر اتحادیه استان البرز با بیان این مطلب گفت: اتحادیه به عنوان یک هماهنگ کننده مرجع در راستای سند چشم انداز ده ساله و تحقق اتحادیه مجازی دو مبحث نرم افزار شهید باقری و مستند سازی را بصورت جدی در دستورکار خود قرار داده است.


ایشان در خصوص مباحث محتوایی در اتحادیه و قرارگاهها گفتند: بحث و دغدغه اصلی ما مباحث محتوایی است و باید از توان مربیان استانها و همکاری مرکز تبلیغی آینده سازان در قم در این زمینه نهایت استفاده را برد.

دبیرکل اتحادیه با تبیین وضعیت مالی-اعتباری اتحادیه اضافه کرد: با وجود تنگناهای شدید مالی، فعالیت ها و برنامه با قوت و اخلاص و ایمان همکاران و با حفظ استقلال و هویت اتحادیه در حال اجراست.

ایشان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص همکلاسی آسمانی و جایگاه ویژه شهداء در برنامه ها و فعالیتها عنوان کردند: در سال 94 مصمم هستیم بحث مهم همکلاسی آسمانی را عملیاتی کنیم و برنامه های خوبی در این زمینه به مرحله اجرا در آوریم.

ایشان با اشاره به اینکه اعضای انجمنهای اسلامی باید از دانش آموزان نخبه درسی و اخلاقی باشند گفتند: ما به حداقل ها راضی نیستیم و اعضای انجمن اسلامی باید از بهترین های مدارس باشند و توجه ویژه ای به خودسازی داشته باشند و در این خصوص فعالیت های قرآنی در برنامه باید پررنگ تر باشد.

حامد علامتی با تأکید بر دغدغه کادر و مربیان استان البرز در خصوص برنامه ها، خواستار مشارکت استانها در ارائه طرح ها و برنامه ها شدند و گفتند: خوشحالم این مطالبات را از ما پیگیر هستید و این نشان دهنده خط پیشرفت اتحادیه است و در این زمینه تمامی اعضای انجمنهای اسلامی ، مربیان و همکاران استانها آسیب شناسی برنامه ها و طرح های نوین خود را از طریق پست الکترونیکی برای اینجانب ارسال نمایند تا در برنامه ریزی ها مد نظر قرار گیرد.

ایشان در پایان از اقدامات و برنامه های  انجام شده در سطح استان البرز تقدیر و تشکر کرد.

پیش از این معظمی گودرزی مسوول اتحادیه استان البرز ضمن خوش آمود گویی به دبیرکل اتحادیه به ارائه اقدامات انجام شده در سطح استان پرداخت و گفت: با اجرای خوب و به هنگام طرح انسجام بخش عمده ای از انجمنهای اسلامی مدارس استان تحت پوشش برنامه های اتحادیه قرار گرفت و با شناسایی دانش آموزان فعال مدارس و جذب آنها برنامه ها به صورت مستمر در حال اجرا می باشد.

معظمی افزودند: تدوین برنامه راهبردی و تقویم اجرایی فعالیت ها، اجرای برنامه های مختلف، برپایی قرارگاهها، اردوها و دوره ای آموزشی-تشکیلاتی ، تعیین رابطین اتحادیه در آموزش و پرورش و فعالیتها گسترده واحد خواهران از مهمترین برنامه های اتحادیه استان البرز در سال جاری تاکنون بوده است.

ابتدای این نشست مربیان و کادر استان به بیان نقطه نظرها و دیدگاههای خود در خصوص برنامه ها و فعالیتهای اتحادیه پرداختند.

 




تاریخ : شنبه 93/10/13 | 9:55 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر