سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                                                             

بسم الله الرحمن الرحیم 

بیانیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در محکومیت اهانت به پیامبرعظیم الشأن اسلام(ص)

 «و ما أرسلناک إلا رحمة للعالمین»/ سوره انبیاء، آیه 107

حرکت شرم آور و دین ستیز نشریه معلوم الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم (ارواحنا فداه) قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان و متدینان علی الخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار نمود.

اسلام هراسی و به طبع آن اسلام ستیزی و ریشه کن کردن اسلام سیاسی ناب محمدی (ص) سرمنشاء و دستور کار اصلی نظام سلطه می باشد.تروریست های دست نشانده داعش و القائده و جبهه النصره و مزدوران  اجاره ای نظام سلطه در منطقه هستند که برای مقاصد و نقشه های شوم آنها نقش ایفا میکنند و بر هیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست که این گروه ها مجریان اوامر و دستورات سرویس های امنیتی و اتاق فکر نظام سلطه هستند.

سناریو حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو در فرانسه بخوبی دست های پنهان و آشکار جریان صهیونیستی ماجرا را که بدنبال اسلام هراسی و به طبع آن اسلام ستیزی است برملا میکند. این در حالی است که آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) هرگونه خشونت و افراط را به صراحت تقبیح می کند و ملت ها را به صلح و دوستی و برادری دعوت می کند.

بی شک اینگونه بی احترامی ها دل های بیشتری را به سمت دین کامل و سرشار از مهربانی و زیبایی اسلام می کشاند و هیچ توطئه ای نمی تواند جلودار گسترش روز افزون اسلام آوری در جامعه جهانی گردد، دوره مکاتب دست ساخته و تاریخ مصرف گذشته بشری که غربی ها برای تأمین منافعشان راه انداختند، تمام شده است و به زودی وعده خداوند که می فرمایند :« وَ رَأَیتَ النَّاسَ یَدخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفوَاجا» محقق خواهد گشت.

این سنت تغییرناپذیر الهی است که دین خدا بر پهنه عالم مستقر خواهد شد و دل‌های هدایت‌پذیر و جان‌های تشنه حقیقت را سیراب خواهد کرد، حتی اگر بدخواهان و عروسک‌های دست‌ساز آنها راه دیگری را طی کنند.

بدین وسیله ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (صلوات الله علیه و آله) در مجله فکاهی شارلی ابدو بر خود واجب می دانیم انزجار و خشم خود را از این اقدام وقیحانه به گوش صهیونیستهای جنایتکار کاخ الیزه برسانیم و اعلام می داریم آنچه دراین مجله روی داده توهین به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان می باشد و از مسؤولان کشور می خواهیم با استفاده از ظرفیت های قانونی در نظام حقوقی بین الملل، این توهین بی شرمانه را پیگیری و پاسخ را به سمع امت اسلامی برسانند.

به امید روزی که جهان با ظهور مصلح آخرالزمان،مهدی موعود(عج) سرشار از شمیم عطر آموزه های اسلام ناب محمدی(صلّی الله علیه و اله و سلّم) گردد.

 

 

 




تاریخ : دوشنبه 93/10/29 | 12:10 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر