سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با حضور در برنامه ویتامین 3 مطرح کرد :

برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس سراسر کشور/ ایجاد بخش ویژه با عنوان «کارنامه سیاه رژیم پهلوی»


 

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پیرامون برگزاری سومین دوره مدرسه انقلاب، اظهار داشت: 3 راهبرد اصلی شامل «انگیزه‌بخشی و حساسیت آفرینی»، «بصیرت آفرینی و معرفت بخشی» و «رفتارسازی و تجربه آفرینی» برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی اتحادیه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در مدرسه انقلاب، دانش‌آموزان، خودشان برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌ها را اجرا می‌کنند، گفت: یکی از مهارت‌های مهمی که آنها فرا می‌گیرند، موضوع روایت‌گری است که در غرفه‌ها پس از جمع‌آوری اطلاعات، به مخاطبان ارائه می‌شود.

علامتی ادامه داد: «آشنایی با اهداف و آرمان‌های انقلاب»، «بازخوانی سخنان امام(ره) و مقام معظم رهبری»، «تقویت بینش دینی دانش‌آموزان نسبت به هویت اسلامی»، «تقویت روحیه خودباوری و شناخت دستاوردهای علمی و فناوری پس از پیروزی انقلاب»، «تحقق مأموریت‌های اصلی انجمن شامل نیروسازی و جریان‌سازی»، «تقویت مهارت‌های گروهی» و «شکوفایی خلاقیت و ایجاد نشاط و پویایی» از جمله اهداف نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب است.

برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب به صورت غرفه‌ای و روایت‌گری باعث رشد توانمندی‌های دانش‌آموزان می‌شود

وی با بیان اینکه دهه‌فجر، طلایی‌ترین زمان برای فعالیت‌های تربیتی در مدارس است، افزود: برگزاری نمایشگاه به صورت غرفه‌ای و روایت‌گری باعث رشد توانمندی‌های دانش‌آموزان می‌شود؛ ضمن اینکه با توجه به موضوعات مختلف، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را بین دانش‌آموزان نهادینه می‌کند.

 

 

 




تاریخ : شنبه 93/11/18 | 3:17 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر