سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشست صمیمانه اعضای هیأت مرکزی مدارس ناحیه دو کرج با حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکترایمانی امام جمعه شهرستان فردیس

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز،در این نشست دکتر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس با گرامی داشت ایام فرخنده دهه فجر وبا یاد و خاطره شهداء انقلاب اسلامی گفتند:آنچه که امروز داریم مرهون خون شهداست و برای سربلندی کشور ما باید در مسیر شهداء قدم برداریم.


ایشان خطاب  به دانش آموزان انجمن های اسلامی گفتند:من با دیدن شما احساس جوانی میکنم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)شما دانش اموزان انجمن اسلامی افسران جنگ نرم هستید و به عنوان فرزندان انقلاب اثرات شایسته ایی از خود به جای گذاشته اید.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) تأکیدنمود:شما با تجهیز به سلاح ایمان، علم و دانش بر دشمنان قدرت و برتری خواهید یافت،آنچه که دشمنان امروز ما می خواهند این است؛که با هر وسیله ایی اسلام هراسی را ایجادکنند و ارزش های دینی و اسلامی را از بین ببرند.شما دانش آموزان می بایست با شناخت دقیق مبانی دینی و اسلامی در مبارزه جنگ فرهنگی خود را آماده بر سلاح علم ودین کنید.

پیش از این معظمی مسوول اتحادیه استان البرز به تشریح وظایف و فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پرداخت وگفت رسالت انجمن های اسلامی عضویابی و نخبه پروری است.

در پایان صحبت چندنفراز دانش آموزان انجمن اسلامی با امام جمعه واشاره به اینکه ما دغدغه فرهنگی داریم و از شما وتمامی مسئولین میخواهیم که دراین جبهه فرهنگی ما را یاری کنید.

نماز جماعت و عکس یادگاری از دیگر برنامه های این نشست صمیمانه بود.


 




تاریخ : یکشنبه 93/11/19 | 11:19 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر