سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت آیت الله حسینی همدانی:

آینده این کشور و نظام به دست شما دانش آموزان است.

ولایت پذیری،بصیرت و دشمن شناسی خود را افزایش دهید و وقت خود را از دست ندهید و دائماً به دنبال علم و یادگیری باشید.

در آستانه یوم الله 22 بهمن دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز با نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج دیدار کردند  .

به گزارشروابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز، حضرت   آیت الله حسینی همدانی سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار با دانش آموزان ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: امیدواریم همه بتوانند از ادامه دهندگان این حرکت انقلابی باشند، حرکتی که 36 سال قبل به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و روحانیت آگاه و بیدار جامعه به همراه مردم زمان شناس و آگاه به وظایف خود انقلاب را به ثمر رساندند.

وی افزود: بدنه مردم آن زمان مجموعه ای از افراد اعم از دانش آموزان و دانشجویان بوده و نقش موثری را دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب داشتند تا جایی که روز 13 آبان جوانان تهران و دیدن آن صحنه فراموش نشدنی که طاغوت به سوی دانش آموزان اسلحه کشید و آنها را همراه با دانشگاهیان به شهادت رساند.

امام جمعه کرج اظهار داشت: روز 17 شهریور افراد زیادی از قشر جوان و دانشجویان و دانش آموزان به شهادت رسیدند. آن برهه زمان تحصیلات ما نیز چنین بود و هر روز برنامه هایی برای مبارزه و پخش کردن اعلامیه ها و در اختیار قرار دادن اخبار، موج و هیجانی را در بین جوانان و انسجام و یکپارچگی روح آنها داشت.  انقلاب با همه فراز و فرودهایش واقع شد و رژیم طاغوت 2500 ساله توسط مردمی که حتی اسلحه نداشتند به فرمان امام (ره) ساقط شد و جمهوری اسلامی را بنا کردند.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: از همان روز انقلاب توطئه های دشمنان علیه انقلاب شروع شد و به هر وسیله ای که می توانستند سعی کردند نگذارند انقلاب به ثمر برسد اما قشر اثر گذار جوانان در مقابل دشمن سینه سپر کردند. در صحنه های نظامی مانند سال 59 تا 61 هر کسی که لباس ساده می پوشید ترور می کردند و 17000 شهید ترور در آن زمان بود و می بینیم که به نام تروریسم امروز ما را تحریم کرده اند!

نماینده ولی فقیه در استان البرز در توصیه ای به دانش آموزان برای مطالعه تاریخ قبل و بعد از انقلاب گفت: امروز شاهد هجمه ای برای قشر نوجوان و جوان هستیم که دشمنان نگذارند آنها از تاریخ انقلاب چیزی بدانند و اینکه چرا انقلاب صورت گرفت. اقداماتی توسط دستگاههای تبلیغاتی دشمن برای تطهیر و پاک کردن چهره رژیم سابق صورت گرفته تا این انسان ( شاه مخلوع) خود فروخته و وابسته به غرب را چهره ای انقلابی و ضد استکبار و آمریکا معرفی کنند و فیلم هایی با هجمه حتی به سوی ایران ارسال می کنند.

آیت الله حسینی همدانی خاطر نشان داشت با این شیوه جوان ما به ماهیت انقلاب شک می کند و آنها ظاهر نمایی می کنند که اصولا چرا باید انقلاب می شد و ابعاد مختلف دوران طاغوت اگر مطالعه شود داستان افرادی که در زمان طاغوت مسئولیت داشتند همچون "فر دوست" بواسطه اینکه دوست صمیمی شاه بوده وی را فردی معرفی کرده که بدون اجازه استکبار آب نمی خورده است، جامعه به سوی تعالی نبوده و حتی در آن زمان اگر کسی کتاب نهج البلاغه و قران داشت بازداشت می شد.

انقلاب بعد از پیروزی دشمنانی پیدا کرد که در طول 36 سال از پای ننشستند، انقلاب اسلامی پیغمبر که جهانی بود، 50 سال طول کشید و چنان انحراف و آفاتی به دلیل بی توجهی مردم که سر پسر پیغمبر را بالای نی بردند همان مردمی که انقلاب کردند. در بحث آفاتی که متوجه انقلاب است از طرف بیگانگان یا از طرف داخل اگر نسبت به آن غفلت شود مشکل پیش خواهد آمد. زیارت عاشورا در هر روز روحیه دشمن شناسی را در ما تقویت می کند. 

اهل ایمان دشمنانی مانند شیطان و منافقین دارند. آفات انقلاب یا مربوط به خود ماست و برخی مرتبط به بیگانگان است و لازم است روی آن کار شود چرا که آینده نظام دست شما دانش آموزان است. پدر من بارها به علت منبرهای متعددی که می رفت از سوی ساواک دستگیر می شد ولی هیچ گاه روحیه انقلابی وجهادی خود را از دست نمی داد.

قبل از انقلاب هواپیمای کنکورد بزرگترین هواپیما فواحش زن دنیا و … یک ماه با حضور شاه سفر به کیش داشته و بساط فساد بر پا می کردند که خرج آن توسط تولیت امام رضا (ع) داده می شد!! چرا که شاه بسیار عیاش بود.

آیت الله حسینی همدانی همچنین گفت: در این زمان شاهد هستیم طراحی دشمن برای دختران ما بگونه ایست که در 15 الی 20 سال آینده فرزندان ایران دیگر پسر نباشند. نوع پوشش و شلوارهای تنگ، خوراک هایی چون فست فود و … مواد نوشابه ای، نوع آرایش همه نتیجه ای مثل عقیم شدن دارند که بیو تروریسم نامیده می شود در تظاهرات علیه تروریسم رئیس رژیم صهیونیست ،خود در آن شرکت می کند مانند معاویه که مالک اشتر را کشت و برای آن مجلس عزا گرفت.

ماهواره و مسائل الکترونیکی، اخلاق و کتاب، لوازم آرایش و … کار کردن روی اندیشه و سبک زندگی اسلامی بسیار مهم است. یکی از آفات دشمن افراد نفوذی است که برای از بین بردن انقلاب بوجه کلان مصرف می کنند. محاصره اقتصادی ایران بواسطه این است که اگر انقلاب به نهایت برسد آمریکا دیگر در جهان حرفی برای گفتن ندارد و هم اکنون در بحث مذاکرات هسته ای شاهد هستیم که به هر ترتیب می خواهند مذاکرات به جایی برسد و تبلیغات بسیاری را علیه ایران کرده اند. آفت های خارجی انقلاب شامل تحریم اقتصادی، تهاجم فکری،فرهنگی و اخلاقی، جدایی مردم و مسئولین و در داخل (مسئله غفلت)، جوسازی، بی توجهی در اقشار مختلف، بگونه ای که منجر به تسلیم شود، دنیا طلبی آفات داخلی برای زمین زدن انقلاب است. چرا که افراد دنیا طلب آرمانها را فراموش می کنند.

نماینده ولی فقیه در ادامه این دیدار به دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی گفت: ولایت پذیری ودشمن شناسی خود را افزایش دهید و وقت خود را از دست ندهید و دائماً به دنبال علم و یادگیری باشید.

ایشان در پایان به مربیان انجمن های اسلامی  گفت:اگر میخواهید به صورت قرارگاهی عمل بشود باید شما دشمن را رصد کنید و ترفندهای دشمن را پیش بینی کنید و به دنبال پاد زهر برای برنامه های دشمن باشید.

همچنین معظمی مسوول اتحادیه در این دیدار صمیمانه به تشریح فعالیت ها و گزارش کارهای انجام شده توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طی گذشت 11 ماه از حکم انتصاب خود پرداخت و گفت:ما سربازان ولایت فقیه و سرباز شما پدر معنوی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان البرزهستیم.

شایان ذکر است نماز جماعت ظهر و عصر توسط دانش آموزان و به امامت حضرت  آیت الله حسینی همدانی  بر پا شد.

 

 




تاریخ : چهارشنبه 93/11/22 | 12:59 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر