سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین جلسه مسئولان روابط عمومی قرارگاه های استان البرز


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان،این جلسه با حضور معاونت برادران، مسئول روابط عمومی استان  و دانش آموزان معرفی شده قرارگاه ها در اتحادیه استان برگزار شد.دراین جلسه عطاران معاونت اتحادیه به تشریح اهمیت و جایگاه روابط عمومی در استان پرداخت و گفت:شما مسئولین روابط عمومی ویترین قرارگاه ها می باشید.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه روابط عمومی در کشور که نقش مهمی را در بین مردم ایفا می کنند و با یک خبر صادق یا کذب می توانند مردم را اگاه و بیدار کنند گفت ان شاا... که شما هم در آینده مدیران موفقی خواهید شد.

 در ادامه اسلامی  روابط عمومی اتحادیه استان هدف از این نشست صمیمی و تشکیل این جلسه را اطلاع رسانی به موقع برنامه هاوتعامل خوب و قوی بین قرارگاه ها و افراد درون سازمانی و برون سازمانی دانست.

وی گفت:برای ارتباط و روابط عمومی بهتر در بین افراد و جامعه باید از بدنه اصلی نظام،تشکیلات کشوری و استانی خود اطلاعات جامع و خوبی داشته باشیم.

در پایان توزیع جزوهای خبرنویسی؛ارائه انتقادات و پیشنهادات دانش آموزان و تدارک ماهانه یک جلسه در آخر هر ماه و تشکیل کمیسیون روابط عمومی ها و انتشار فصل نامه خبری در دستور کار و مصوبات قرار گرفت.



 


 




تاریخ : یکشنبه 94/4/21 | 2:16 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر