سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت آیت ا... حسینی همدانی: 

میخواهند با گرفتن شعار "مرگ بر آمریکا" هویت ملی را از ما بگیرند 

 

دیپلماسی امروز بر مبنای تحقیر است و تلاش می کنند شعار مرگ بر آمریکا از ما گرفته شود. همان خواص وا داده به دشمن چه دانسته و چه ندانسته و البته به نظر می رسد دانسته این هدف را دنبال می کنند .


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز نماینده ولی فقیه در آستانه 13 آبان در دیدار دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان البرز گفت: هر ساله این روز تکرار می شود و یادآور مجموعه ای از حوادث است که در تاریخ انقلاب اسلامی واقع شده و ریشه همه این موارد به یک جا خواهد رسید و حکایت از یک موضوع دارد و آن دشمنی استکبار و در راس آن آمریکا با ملت ما و اسلام است. بر همه ما لازم است که این واقایع را بازخوانی و تجزیه تحلیل کنیم تا بدانیم چه اتفاقی افتاده است و چرا استکبار به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خشمگین است؟ 36 سال تمام بی وقفه و با تمام قوا و همراه با متفکرین حوزه جنگ نرم و سخت تلاش دارند انقلاب ما را ساقط کنند و البته به حول و قوه الهی نه تنها نتوانسته اند ذره ای از اراده و عزم ما را کم کنند بلکه این حرکت انقلابی توسع پیدا کرد و به کشورهای اطراف رسید.

آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز موج بیداری اسلامی کشورهای منطقه را فرا گرفته و به عنوان موج بیداری اسلامی توسعه یافته است و در واقع اختصاصی به کشورهای اسلامی نیز ندارد و امروز می بینیم که در سراسر عالم مسیری که در حال طی شدن است در آینده ای نه چندان دور نابودی و به خاک مالیده شدن پوزه استکبار و صهیونیست خواهد بود. در 13آبان سه واقعه مهم و تاریخی روی داد که یکی از آنها تبعید حضرت امام (ره) در سال 43 بود. امام خمینی به عنوان چشم بیدار جامعه و موسس حرکت انقلابی و تحول اجتماعی در انقلابی که نقطه عطف تاریخ ایران بود شناخته شده و و از نظر وجودی و جایگاه مقام و معرفتی الهی داشت.

وی اظهار داشت: نفوذ در ایران از زمان انقلاب مطرح بوده و به عنوان قانون پلید استکبار که اگر یک آمریکایی در ایران جرم مرتکب شود در کشور خود مجازات می شود نمایان شد که امام (ره)اساس این قانون (کاپیتولاسیون)  را برملا کرد. درست زمانیکه آمریکا با ایران ارتباط صمیمانه ای داشت استکبار از پشت به ایران خنجر می زد. 15 سال بعد و در زمان انقلاب با توجه به اینکه امام فرمود سربازان من در گهواره اند، در سال 57 دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه را تعطیل کرده و به سمت دانشگاه رفتند تا اندیشه ای که از امام و سال 43 در ذهن داشتند را به منصه ظهور بکشانند که توسط ارتش به خون خود غلتیدند و 13 آبان بار دیگر لکه ننگی بر دامن آمریکا و استکبار شد.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: سال 58دانشجویان متعهد و انقلابی مرکز جاسوسی آمریکا در ایران را تسخیر نموده و جنایات آمریکا را کشف کردند. حرکت آمریکا در قبال دشمنی با ایران ریشه ای عمیق داشته و جنایاتی قوی با موضوعات داعش، فتنه های قومیتی و . را در مسیر استکبار ستیزی خاموش کردن دارند. امام (ره) با دید الهی گفتند انقلاب دوم همان تسخیر لانه جاسوسی بود که دانشجویان فتنه های دشمن به ظاهر خاموش را افشا کردند.

خطیب جمعه کرج همچنین گفت:  روز 13 آبان نماد ایستادگی، عزت و دفاع از ارزش ها و افشای استکبار است و شعار مرگ بر آمریکا زنده و مانند پرچمی خاص که همه در مسیر آن حرکت خواهند کرد می باشد. دشمن در مسیر حرکت به سمت تعالی در تلاش است ما را منحرف کرده و اگر این ذهنیت در وجود ما پاک شود اقتصاد و فرهنگ ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. نخستین اقدام آمریکا گرفتن شعار مرگ بر آمریکا از ماست، و عده ای خواص نفهم که پست هایی بالاتر دارند از این مهم پیروی می کنند و  عده ای از خواص وا داده در بالای سطح نظام چرب و شیرینی زندگی را چشیده اند مسیر را تغییر داده اند اما رهبر ما این عالم شناس بصیر فرمود من یک انقلابی ام یعنی آرمانگرا هستم و آینده ای برای ایران می بینم که همراه با عزت و اقتدار و مردانگی و پیشرفت علمی و عملی است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: دیپلماسی امروز بر مبنای تحقیر است و تلاش می کنند شعار مرگ بر آمریکا از ما گرفته شود. همان خواص وا داده به دشمن چه دانسته و چه ندانسته و البته به نظر می رسد دانسته این هدف را دنبال می کنند. و برخی می گویند امام مخالف مرگ بر آمریکا بود! اما امام 20 سال قبل از قیام سال 42 در مورد آمریکا و صهیونیست در کتابخانه یزد مطالبی نوشت و این روحیه را تا روز آخر و وصیت نامه حفظ کرد و هرگز یک قدم عقب نشینی نکرد. امروز عده ای در تلاشند زندگی امام را تحریف کنند و در این صورت انقلاب نیز از بین خواهد رفت چرا که قوای انقلاب و ایران شخصیت ایشان است.

وی اظهار داشت: امروز دشمن با روش هایی عاقلانه و به اصطلاح در قالب روشنفکری در تلاش است انقلاب رو زندگی امام را تحریف کنند و دانش آموزان در کنار دروس رسمی باید زمان برای بصیرت افزایی، شناخت سیاست و رابطه ها و وصل ها و جریانات سیاسی گذاشته و بدانند اکنون چه مسیری طی می کنند. زمانیکه امریکا وارد روسیه شد به همین طریق مک دونالد را نفوذ داده و هویت جوانان این کشور را تغییر داد و امروز تمام تلاش دشمن گرفتن هویت ماست و آمریکا در این راستا منافع ما را غارت کرده و سیاست را از 28 مرداد سال 32 تا امروز مورد هجمه قرار داده است.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: دشمن می خواهد در ما نفوذ کرده و و رهبر معظم انقلاب بارها این مهم را به همه تذکر داده اند. نفوذ دشمن دقیق و عمیق است و همانطور که سران انقلاب در زمان پیغمبر تغییر کردند تا جایی که به جریان کربلا رسید امروز نیز این نمادها وجود دارد و امسال حضور پر شور دانش آموزان و پیام 13 آبان باید مستحکم تر به گوش مستکبرین رسیده و دنیا بداند که دانش آموزان و ملت ایران دست از استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا بر نداشته اند. کشور هایی که مرگ بر آمریکا نگفتند همچون چین، روسیه و آیا اسوده اند؟ خیر و شعار مرگ بر آمریکا در حقیقت به معنی نپذیرفتن سلطه است.

خطیب جمعه کرج همچنین گفت: اصل تحریم ها ظالمانه بود و عده ای پس از برجام در تلاشند در راستای پذیرش توافق کشور را مستعمره کنند. زمانیکه صنعت نفت ملی شد در این فضا بلاهایی بر سر ایران آمد و چرا که برخی افراد نقش داشته در این صنعت به آمریکا اعتماد کردند. هسته ای ما نیز امروز صنعتی شد لذا شیطنت هایی درباره آن می شود و با وجود تولید داخلی عده ای از دوستان به آمریکا مجدد اعتماد کرده و تاریخ تکرار خواهد شد و دلواپسان جریانی را می بینند که متاسفانه علیه منافع ایران است فلذا دانش آموزان لازم است بصیر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: عنایت دانش آموزان به خدا و دائم الوضو بودن جوشن و سپری در برابر گناه است روح را تلطیف کرده و از پلیدی باز می دارد و با تاکید رهبر معظم انقلاب تحصیل، تهذیب و سلامت و ورزش بنیه جسمی را قوی کرده و در برابر شیطنت های استکبار استوار خواهد کرد. امروز برخی اجناسی که ارزان وارد می شود و در اختیار همه قرار می گیرد برای از بین بردن جامعه جوان ماست و استان البرز از جهت مواد مخدر لاخیز است. و اگر نوجوانان ما خود را به ایمان مسلح نکنند و برای خود ارزش قایل نباشند دشمن با ظرافت آنها را به انحراف خواهد کشاند.

 

 

 




تاریخ : چهارشنبه 94/8/13 | 1:40 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر