سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز

به مناسبت یوم ا... 22بهمن94

 

 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز در آستانه سالگرد سی وهشتمین پیروزی انقلاب اسلامی  بیانیه‌ای را صادر کرد: 

ایام الله دهه فجر یاد‌آور رشاد‌ت‌های ملت شریف ایران و روزهای به خاطر ماندنی مبارزه فراگیر مردم با ظلم و ستم و سرنگونی طاغوت است. انقلاب اسلامی ایران ثمره حرکت حق طلبانه وعدالتخواهانه مردمی است که اسلام را تنها راه نجات خود دانستند، راه امام حسین(علیه‌السلام) را برگزیدند تا اسلام ناب  محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) را یاری کنند. بی‌شک انقلابی که با ایمان، تقوا و معنویت شکل بگیرد نورش جهانی خواهد شد و ظلم و تاریکی در مواجهه با نور حق و قدرت ایمان، شکست خورده است .

به فرموده مقام معظم رهبری:حضور مردم در راه‌پیمایی 22بهمن در سی‌وهفت سال گذشته، حضور جسمی همراه با اراده و عزم و محبت و پشتیبانی بوده است و امسال نیز به فضل الهی حضور مردم در خیابان‌ها، چشم‌گیر و دشمن‌شکن و مأیوس‌کننده‌ی بدخواهان خواهد بود.

 ما هم‌چنان با رهبری عظیم‌الشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با تمام فتنه‌انگیزی و دروغ‌‌افکنی دشمنان اسلام و انقلاب مبارزه می‌کنیم و استوار و مقاوم با اتکا به پرودگار متعال و پشتوانه ملت بزرگ ایران از همه‌ی حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری بویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دست‌یابی به دانش فضایی و موشکی دفاع کرده و این امانت الهی را به صاحب انقلاب امام عصر حضرت بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) خواهیم سپرد.

هرچند دشمنان ملت با توجه به انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمر همت در ایجاد تفرقه و دل سرد نمودن ملت بزرگوار بسته‌اند؛اما اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز به عنوان فرزندان راستین انقلاب هم‌نوا با ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یکبار دیگر با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، مشت‌های محکم و گره‌خورده خود را بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب اسرائیل کوبیده و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهیم زد.   ان شاالله.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز

 




تاریخ : چهارشنبه 94/11/21 | 12:29 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر