سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه  :

سیاستِ «ان شاالله گربه است» دیپلماسی ما را کجا میبرد؟ روز قدس نمی گذارد استکبار خواب خوشی داشته باشد

 

آقایان سیاسی کشور به خاطر خدا انقلابی عمل کنید تا طمع دشمن از بین برود.

 

گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز به نقل از اختصاصی البرز 24 امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز با بیان اینکه عید فطر روز امت اسلامی و بازگشت به فطرت اولیه خواهد بود گفت: در پایان ماه مبارک رمضان مومنان به واسطه یک ماه بندگی از خدا جایزه می گیرند لذا اگر در این ایام غفلت و کم کاری در میان بوده نباید روزهای پایانی را ازدست داد چرا که دعا تقدیر حکم شده را تغییر می دهد و البته عرفه نیز می تواند فرصت دومی برای جبران غفلت ها باشد.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نماد خروش جهان بر استکبار است افزود: امروز مسلمانان فریاد مظلومیت اسلام را سر دادند چرا که این روز زیر بار ظلم نرفتن را در دنیا بوجود آورد و اگر چه خط کشورهای غربی کنار آمدن با رژیم غاصب صهیونیستی است روز قدس نمی گذارد استکبار خواب خوشی داشته باشد.

وی اظهار داشت: امروز حرکات صورت گرفته در منطقه در راستای امنیت رژیم صهیونیستی است و با وجود چهره بی پرده و سفاک اسرائیل برخی کشورها متاسفانه آشکارا مطیع ستمکاران شده اند و آنها ادعا می کنند هر کسی غیر از یهود انسان درجه دو محسوب خواهد شد و سعی دارند نقاط حساس سیاسی و اقتصادی را در دست گیرند.

خطیب جمعه کرج تصریح کرد: برای فراموشی دشمن در منطقه امروز شاهدیم اسرائیل جریان های تکفیری را علم کرده تا مطالبه اصلی جهان اسلام در راستای فلسطین گم شود و دولت های اسلامی به جای اعتلاف علیه اسرائیل باو هم پیمان شده اند و علیه اسلام ناب اقدام به جنگ می کنند اما آموزه های دینی به ما می آموزند که فلسطین به زودی در جایگاه اصلی خود قرار می گیرد و اسرائیل غاصب در منطقه نابود خواهد شد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: شهادت 298 مسافر ناوگان هواپیمایی ایران در 12 تیر 67 و 17 هزار شهید ترور و … نشان دهنده تاریخ سیاه آمریکا در برابر ایران خواهد بود اما متاسفانه دیپلماسی منفعل ما دائما می گویند انشالله گربه است!چرا اینگونه در برابر کشوری که قابل اعتماد نیست اینگونه برخورد می شود؟ آقایان سیاسی کشور به خاطر خدا انقلابی عمل کنید تا طمع دشمن از بین برود.

وی تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی باید با پشتوانه مردم و رهبری محکم با صلابت جواب یاوه ها و لجن پراکنی های معاندان را بدهد اما عده ای می خواهند روابط را عادی جلوه دهند در حالیکه سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: ما می دانیم ایران از تروریست و حزب الله حمایت می کند لذا اگر می خواهد به بازارهای بین المللی دست یابد باید تغییر رفتار دهد که این موضوع نشان دهنده ضعف ماست.

خطیب جمعه کرج افزود: امروز اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی شود آمریکا جرات تهدید ما را ندارد اما امریکا و اسرائیل و دلدادگان داخلی و خارجی آنها بدانند ایران اسلامی به فضل پروردگار مبارزه با آنها را جز اصول خود دانسته و تا نابودی استکبار از پای نخواهد نشست.

امام جمعه کرج در خاتمه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای 7 تیر بر انقلابی بودن و احیای این روحیه بین مردم تاکید داشت و فرمود: این رویه باید در سیاست خارجی و داخلی به کار گرفته شود خاطر نشان داشت: امروز آن چیزی که کشور را نجات خواهد داد اقتصاد مقاومتی با روحیه جهادی است و این مهم با کنفرانس ها و سمینارها کاری از پیش نخواهد برد.




تاریخ : جمعه 95/4/11 | 9:44 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر