سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان انجمن های اسلامی استان البرز با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 13آبان مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار زدند



به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز ،مسئول استان،کادر اتحادیه و دانش آموزان دختر و پسر عضو انجمن های اسلامی کرج با سربندهای ما "نسل علی اکبریم" و "جانم فدای رهبر" ، در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، راه اندازی پویش "آمریکا دیواری فروریختنی است به این دیوار تکیه نکنید" ، کاریکاتور و ساخت ماکت ابلیسک نماد(شیطان) و خواندن بیانیه این روز بزرگ در این راهپیمایی با شکوه شرکت کردند و مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی آمریکای جنایتکار زدند.

دانش آموزان با ایجاد غرفه های استکبار ستیزی و با توجه به معیارهای بیان شده از سوی امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص جوان مطلوب نظام جمهوری اسلامی که شاخصه‌هایی مانند اعتماد به نفس، فعال بودن و اسلامی بودن را دارد و در مقابل، جوان مطلوب استکبار با شاخص‌هایی مانند ناامیدی، شهوتران، بی‌تحرک و خوشبین به دشمن با هدف جریان‌سازی و شفاف‌سازی در خصوص ماهیت جنگ نرم و نفوذ فرهنگی آمریکا در مسیر راهپیمایی به صورت نمادین وبا در دست داشتن کاغذهایی این موضوع را به تصویر کشیدند.. 

در ادامه و به نقل از پانا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد روز پنجشنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان در کرج مرکز استان البرز، افزود:‌ ایران در خاورمیانه نماد اقتدار است و هیچ کس نمی تواند نام ایران را در تصمیم گیری ها حذف کند .

وی خاطرنشان کرد: غزه نماد مقاومت، سوریه نماد ذلت عرب و عزت اسلام است، زیرا این اقتدار سیاسی و امنیتی را از ملت ایران به رهبری ولایت فقیه آموخته اند.

عضو هیات عالی حل اختلاف قوا و تنظیم روابط قوای سه گانه خاطرنشان کرد: امروز روز تقابل حق و باطل و رویارویی ایمان و کفر پیروزی خون برشمشیر و استکبار سیتزی و انقلاب گری مردم است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت 13 آبان دستاوردهای ارزشمندی برای ملت ایران اسلامی و سایر ملت های منطقه و امت اسلام به همراه داشته است، گفت: اگر ایران به اقتدار بالایی در جهان دست یافته به خاطر این است که ملت ایران انقلابشان ریشه در دین اسلام دارد، استحکام، انسجام و قله های وحدت در بین ملت هایی که جامعه شان قرآنی باشد، افزایش یافته و مشکلاتشان حل می شود.

ابوترابی فرد تصریح کرد:‌ درجامعه ای که انسان ها فروتن باشند، ملتی می شوند که ریشه های محکم اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی دارند و همین عامل سبب اقتدار و انسجام آنان می شود.

وی تصریح کرد: جامعه درهم تنیده در سایه ایمان و اسلام رشد و نمو پیدا می کند و این مهم سبب نفوذناپذیری دشمن در بین آنان می شود و امروز جامعه اسلامی ایران به این ویژگی ها آراسته است که توانسته در برابر جبهه کفر و نظام سلطه از عزت قدرت و مقاومتی ستودنی برخوردار باشد.

نائب رئیس سابق مجلس تاکید کرد: تاریخ ایران نمادی از حاکم بودن اصول عقلانیت و اسلامیت در برابر جبهه کفر است که تا امروز توانسته است با کمترین هزینه پیروز میدان مبارزه با آمریکایی ها باشد.

وی ادامه داد:‌ یکی از نمونه ها تقابل نظام اسلامی ایران با رژیم شاهنشاهی و ژندارم های مسلح آمریکایی در منطقه بوده که حاکی از این است که ملت ایران در هر لحظه ای که رهبری نظام دستور حضور داده، مردم آماده میدان دفاع از دین و انقلاب شده اند. ابوترابی فرد همچنین گفت:‌ اگر امروز می بینیم انقلاب کشورهای اسلامی در مقابل سلطه گران به پیروزی می رسد، به خاطر الگوپذیری آنان از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است.

وی افزود:‌ امروز پیروزی ملت ایران سبب شده تا سایر ملت های کشورهای جهان اسلام از دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران پیروزی الگو بگیرند تا در برابر غرب و استکبار مقاومتی قابل تحسین داشته باشند.

نائب رئیس سابق مجلس همچنین افزود: اگر امروز ایران به یک قدرت هسته ای در دنیا تبدیل شده که آن را به نام یک بلوک هسته ای قدرتی مقتدر در دنیا می شناسند به خاطر تفکر و اندیشه امام راحل است.

وی پیروزی ها در عراق را حاصل تفکر انقلابی و اسلامی دانست که آمریکایی ها نتوانسته اند تا کنون در برابر این جریان انقلابی بایستند به گونه ای که در سوریه، لبنان، عراق و فلسطین مسلمانان در برابر نیروهای مسلح مورد حمایت آمریکا ایستاده و به پیروزی می رسند.

ابوترابی فرد ادامه داد: یمن و سوریه نمادی از جریان پیروزی در برابر استکبار جهانی است که نشان می دهد ملت اسلام در برابر جبهه کفر با عزت و قدرت و نفوذناپذیری ایستاده اند.

ابوترابی فرد همچنین افزود:‌ ملت ایران از ملت یمن، لبنان، بحرین و فلسطین و همه ملت های آزادی خواه جهان حمایت می کند، چون در راه خدا باید جهاد و تلاش کرد.

عضو هیات عالی حل اختلاف قوا تصریح کرد: یکی از دغدغه های رهبری تداوم حرکت عزت بخش ملت ایران در راه امام (ره) که همان راه اسلام است و ما که ولایتمدار هستیم باید در تحقق این دغدغه رهبری تلاش بیشتری داشته باشیم.

ابوترابی فرد گفت:‌ اگر رابطه با آمریکا برای ملتی قدرت بیاورد برای دولت های عربی تاکنون می توانست قدرتی بیشتر بیاورد. اگر ارتباط با آمریکا عزت می آفرید کشورهای آمریکایی منطقه مقتدرترین و باعزت ترین قدرت ها می شدند.

وی ادامه داد:‌ امروز ایران به یک قدرت سیاسی به معنای تمام در جهان است. چون ملت ایران میراث دار خون شهدایی است که نمادهای مقاومت و ایثار چون 13 آبان را خلق کرده اند.

ابوترابی فرد تاکید کرد: اگر آمریکا از قدرت دفاعی ایران و وحدت ملی ایران هراسی نداشت، ماشین های جنگی اش که امروزه در کشورهای مسلمان منطقه در حرکت هستند، به ایران نیز راه پیدا می کرد.

وی افزود:‌ مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان که نمادی از جمهوریت و مقاومت ملت ایران است، حاضر شدند تا این رمز اقتدار ایران را یکبار دیگر که نشان از یکپارچگی و وحدت آنان دارد، در برابر ابرقدرت ها به نمایش بگذارند.

نائب رئیس سابق مجلس خاطرنشان کرد:‌ دانش آموزان و دانشجویان امروز ایران باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد علمی و توجه به آموزه های دینی کوشش کنند 




 

 


 










تاریخ : شنبه 95/8/15 | 10:53 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر