سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

افراد فعال در عرصه انتخابات، به بیان شاخصه‌ها و ملاک‌های انتخاب اصلح بپردازند 


جمعی از اعضای کادر و مربی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان البرز، صبح روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه 96 با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز به نقل از پایگاه خبری دفتر امام جمعه کرج؛ در این جلسه، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، با گرامیداشت ایام مبارک ماه رجب، بیان داشت: باید ایام باقی‌مانده این ماه را غنیمت شمرد که استغفار در این ماه، امان‌نامه‌ی امت از عذاب الهی است.
وی اظهار داشت: فرد مؤمن باید مدیریت زمان داشته و برای هرلحظه خود برنامه‌ریزی کرده و لحظه‌ای را به‌غفلت نگذراند؛ درعین‌حال که دشمنان باهمت بالا و بلاوقفه در حال مقابله با اسلام و مسلمین هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: امیرالمؤمنین (علیه السلام) در بیانی می‌فرمایند “ما مِن حرکهٍ إلاّ وأنت محتاجٌ فیها إلى معرفه”، یعنی هیچ حرکت و برنامه‌ریزی بدون معرفت و شناخت حاصل نمی‌گردد؛ مربیان این مجموعه نیز باید از تقویت فکری و معنوی خود غافل نشده و در عین همت عالی و چشم‌انداز بلند، با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و توانایی‌ها، به شکل مرحله‌به‌مرحله و قابل‌دستیابی برنامه‌ریزی کنند.
وی تأکید کرد: کارها باید به شکل ساختاری و متمرکز باشند و در برنامه‌ها اولویت‌ها را در نظر داشت؛ در غیر این صورت هرچقدر هم فعالیت شود، نتیجه‌ی مطلوبی حاصل نخواهد شد.
امام‌جمعه کرج با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری و تشدید فعالیت‌های انتخاباتی، بیان داشت: بعضی ثبت‌نام‌ها و موضع‌گیری‌ها، نشان‌دهنده‌ی فعالیت جریاناتی در پس پرده است که قصد دارند هزینه‌هایی برای نظام و کشور ایجاد نمایند.
وی یادآور شد: طبق قاعده، فتنه‌ها همچون امتحاناتی هستند که پس از قبولی در هرکدام، مرحله‌ی بالاتری در پیش روی قرار داده می‌شود، لذا آزمون انتخابات 96، در سطح 88 یا 78 نبوده و سخت‌تر است، به‌طوری‌که ممکن است اخص الخواص را نیز در بربگیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اظهار داشت: بررسی صدق و کذب سخنان و خطوط فکری در قضایای قبلی آسان‌تر بود ولی در شرایط کنونی می‌بینیم که دشمنان نیز، منافقانه دم از ولایت مداری می‌زنند و در عین اینکه ادعای انقلابی گری و بصیرت دارند، دقیقاً برخلاف نظرات ولی‌فقیه عمل می‌کنند.
آیت‌الله حسینی همدانی خاطرنشان ساخت: در این فضا مردم و نیروهای انقلابی باید بصیر و هشیار بوده و حرکت‌ها و موضع‌گیری‌ها را به‌خوبی رصد کنند تا دچار انحراف و خطا نشوند.
وی تصریح کرد: گویندگان و فعالین در عرصه انتخابات، بدون درگیر شدن در فضاسازی‌ها و بدون ذکر نام افراد و گروه‌ها، به بیان ملاک‌ها و شاخصه‌های اصلح در بیان رهبر انقلاب و دیدگاه‌های امام (ره) بپردازند.

 




تاریخ : یکشنبه 96/1/27 | 12:46 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر