سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز، افتتاحیه برنامه های قرارگاه های  تابستانی سال 1393 با عنوان "سلام بر رمضان" در ساختمان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز برگزار شد.
بنابراین گزارش این جشن با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان آغاز شد و با خیرمقدم مجری و همخوانی صلوات خاصه حضرت زهرا (سلام الله علیها) ادامه یافت.
پس از خیر مقدم، معاونت خواهران اتحادیه البرز، سرکار خانم آقایی به ایراد سخنرانی پرداختند. محوریت بحث ایشان به اینکه کسی که نخبه باشد باید توان تشخیص حق از باطل را دارا باشد  و در حال حاضر مطیع ولایت فقیه باشد اختصاص داشت. ایشان  شاخصه اصلی تشکل انجمن اسلامی را فعالیت زیر نظر مقام معظم رهبری دانستند و در پایان اهداف و وجه تمایز این تشکل با سایر تشکل ها مطرح کردند.
در ادامه دانش آموزان از  حضور مسئول اتحادیه استان، آقای معظمی و صحبت های ایشان استفاده کردند. آقای معظمی ابراز داشتند که تابستان، بهار فعالیت های انجمن اسلامی است. سپس ایشان از مربیان شهرستان های غرب استان تهران  و دانش آموزان برتر قرارگاه های سال گذشته تقدیر به عمل آوردند. در انتها برنامه با مولودی خوانی مداح اهل بیت به پایان رسید.

جشن سلام بر رمضان - اتحادیه البرز


جشن سلام بر رمضان - اتحادیه البرز
ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 93/4/9 | 11:0 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر

فرزندان رمضان شعار برنامه های اتحادیه - اتحادیه البرز

به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه البرز، حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سومین اجلاس مسئولان اتحادیه استان‌ها، با توجه به فرمایشات حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری مبنی بر اینکه "دشمنان نمی‌توانند ما را از تحریم‌ها بترسانند چرا که ما فرزندان رمضان هستیم و ما آموزه‌های دینی ازجمله صبر را در ماه مبارک رمضان به خوبی آموخته‌ایم شعار امسال برنامه‌های مشترک ماه رمضان اتحادیه انجمن‌های اسلامی سراسر کشور را "فرزندان رمضان" اعلام کرد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ادامه گفت: موضوعاتی که حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری بیان کرد به لطف خداوند در اتحادیه اجرایی می‌شود.
وی در ادامه گفت: در بحث دفاع مقدس و دعوت از نویسندگان حوزه دفاع مقدس صحبت‌هایی شده است با خانم معصومه آباد و آقای حسینی که به زودی جلساتی با حضور این افراد برگزار می‌شود واستان‌ها می‌توانند هماهنگی را با دفترمرکزی برای حضور افراد در استان‌ها انجام دهند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: در زمینه همکاری با سازمان‌های دیگر فعالیت‌های صورت گرفته که می‌توان ارتباط با بسیج دانشجویی را اشاره کرد.
وی درپایان گفت: در بحث جبهه فرهنگی و یادواره شهدا این قول را می‌دهیم که ان شاءالله در 32  یادواره شهدا را در 32 استان کشور خواهیم داشت.




تاریخ : پنج شنبه 93/4/5 | 7:0 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان درجمع مسئولان اتحادیه استان‌ها گفت: ماه مبارک رمضان یک ماه سرنوشت‌ساز برای همه‌ی ما محسوب می‌شود بنابراین سعی کنید در این ماه قلبهایتان را روزه نگاه دارید یعنی به تعبیری دیگر بتوانید قلبها را از غیر خدا شستشو دهید و این چنین فردی می‌تواند یاری‌گر دین خدا باشد.
به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، در اجلاس سراسری مسئولان استان‌ها بیان کرد: در روز‌های پایانی ماه شعبان به سر می‌بریم و کم کم عطر ماه مبارک استشمام می‌شود و این مورد را به فال نیک می‌گیریم و در روز‌های آخر شعبان با اشتیاقی وصف ناپذیر به سراغ ماه خوبی‌ها می رویم و این ماه می‌تواند برای افرادی که وظایف تربیتی و فرهنگی خاصی بر عهده دارند مانند انجمن اسلامی ماه سرنوشت سازی باشد بنابراین از لحظه به لحظه این ماه نهایت بهره را ببرید.
وی در ادامه گفت: یکی از مواهبی که در ماه مبارک رمضان وجود دارد تمرین صبر و مقاومت است و ظرفیت شخصی افراد در این ماه مبارک افزایش می یابد.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه خطاب به مسئولان اتحادیه استان‌ها گفت: در این ماه پرفضیلت به سراغ مبارزه با نفس بروید و سعی کنید قلب شما نیز روزه باشد که این روزه مخصوص افراد خاص است که بتوانند قلب خود را از غیر از خدا شستشو دهند وشما باید ماه رمضان را برای خود ماه شروع برخی اقدامات قرار دهید و به لطف الهی بتوانید آنهارا در طول سال تکرار کنید.
وی درادامه افزود: در ماه مبارک رمضان برای خود یک برنامه  خوب قرآنی داشته باشید واین برنامه تنها به تلاوت قرآن خلاصه نشود بلکه خواندن همرا با تفکر و  تامل است که می تواند مفید وتاثیرگذارباشد، سعی کنید زمانی را که برای خواندن قرآن میگذارید به تفکر و تامل این کتاب الهی نیز بپردازید تا در پایان بتوانیم یک کارنامه بسیار خوبی داشته باشیم و این اقدام شروعی باشد برای ما و درطول سال این فعالیت را ادامه دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری در بخش دیگری از سخنان خود به شروع فصل تابستان و بحث اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: تابستان برای بچه انجمنی می‌تواند بسیار  فرصت خوبی باشد تا ضمن بهبود وضعیت تحصیلی و درخشش علمی، آمادگی خود را برای اقدمات انقلابی، فرهنگی، فکری و معنوی نیز افزایش دهند ودر این راستا اعضای انجمن اسلامی در فصل تابستان از سایر بچه‌ها یک مقدار جلوتر حرکت خواهند کرد و مسئولان انجمن اسلامی می‌توانند به دانش‌آموزان در این مسیر کمک کنند.

سخنان نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه در گردهمایی مسئولین- اتحادیه البرز
ادامه مطلب...


تاریخ : پنج شنبه 93/4/5 | 6:0 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر

به گزارش روابط عمومی اتحادیه البرز دومین دوره آموزشی – گزینشی هادیان ویژه خواهران در استان البرز عصر روز شنبه مورخ 31 خرداد ماه 1393 برگزار شد.
یونس رشیدی (مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز) در این باره افزود: در این دوره 17 نفر از مربیان خواهر جدیدالورود، توسط خانم ها ملکی (معاونت برنامه سازی و توسعه شبکه خواهران) و نصیری (نماینده مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان) مورد مصاحبه و گزینش قرار گرفتند.
لازم به ذکر است طرح هادیان از سال گذشته با رویکرد آموزش و گزینش در حوزه مربیان و ساماندهی شبکه مربیان و دانش آموزان آغاز گردیده است.

طرح هادیان استان البرز


طرح هادیان استان البرز





تاریخ : شنبه 93/3/31 | 4:30 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر

عصر روز سه شنبه مورخ 27 خرداد 93 ابوالحسن معظمی (مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز) به همراه یونس رشیدی (مدیر روابط عمومی اتحادیه البرز) در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک کرج حضور پیدا کردند.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این جلسه مسئول اتحادیه البرز خیمه های معرفت، طرح انسجام، چشم انداز اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، طرح هادیان، هیئت انصارالمهدی(عج) و آموزشگاه علمی آینده سازان تبیین کرده و نکاتی را در خصوص کادرسازی برای آینده نظام جمهوری اسلامی و جریان سازی قرارگاه های فرهنگی دانش آموزان بیان کردند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک

در این جلسه وحید یعقوبی (مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج) با تاکید بر نقش اتحادیه انجمن های اسلامی در مدارس بیان داشتند: برنامه های انجمن های اسلامی دانش آموزان در متن برنامه های مدارس قرار داشته باشد و تمام همکاران آموزش و پرورش ناحیه یک با برنامه های این نهاد انقلابی همکاری خواهند داشت.
در ادامه ایشان افزودند: محتوای فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گزینه مناسبی برای تمام فصول این ناحیه آموزش و پرورش می باشد و امکانات فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش ناحیه یک را در اختیار قرارگاه های فرهنگی این ناحیه خواهیم گذاشت.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک

در انتهای این جلسه هریک از اعضای شورای معاونین به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در آخر از نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دعوت به عمل آمد تا در نشست مدیران و معاونین پرورشی حضور پیدا کرده و فعالیت های خود را تبیین نمایند.




تاریخ : چهارشنبه 93/3/28 | 11:56 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر
<< مطالب جدیدترمطالب قدیمی‌تر >>