سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کشور در قرارگاه ابوفاضل و علمدارکرج:

قرارگاه ها فرصتی برای دغدغه های نوجوانان در زمینه بصیرت، تعهد و کنجکاوی است.

به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز،حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کشور در جریان بازدید از استان البرز در جمع اعضای قرارگاه ابوفاضل ناحیه سه کرج گفت:حس کنجکاوی و پرسشگری یکی از ویژگی های خوب انجمنهای اسلامی است که باید در برنامه ها تقویت شود.

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 93/10/13 | 9:31 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر

 

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کشور:

شما انجمنهای اسلامی دانش آموزان سربازان جنگ نرم هستید

به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز،حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کشور در دیدار با اعضای قرارگاه شهید فهمیده فردیس استان البرز با اعلام این مطلب گفت: شما با تأسی به مجاهدتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به عنوان سربازان جنگ نرم و مسوولان اتحادیه به عنوان افسران این جنگ با دغدغه حفظ ارزشها و آرمانهای اسلام و امام مشغول به فعالیت هستید.

ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 93/10/13 | 9:5 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر

آغاز ولایتعهدی جان جهان مبارک باد

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی

بیا عصاره حیدر، بیا چکیده ی زهرا
بیا که بوی رسولی ، بیا که نور خدایی

شب غریبی مان می شودبه یاد تو روشن
تویی که در همه شبها چراغ خانه مایی

بیا دو باره پاک کن زجاده ها غبار را
به عاشقان نوید ده رسیدن بهار را!

تمام لحظه های من فدای یک نگاه تو
بیا و پاک کن زدل حدیث انتظار را !


مختصری از زندگانی امام عصر(عج)

دوازدهمین پیشوای معصوم، حضرت حجة بن الحسن المهدی در نیمه شعبان سال 255 ه. ق در شهر سامرا دیده به جهان گشود. او هم نام پیامبر اسلام و هم کنیه آن حضرت (ابوالقاسم) است. از القاب ایشان: حجت، قائم، خلف صالح، صاحب الزمان، بقیه اللّه ، و مشهورترین آن مهدی است. پدرش امام حسن عسگری علیه السلام و مادرش بانوی گرامی نرجس است که به نام ریحانه و سوسن نیز از او یاد شده است.

آن حضرت دو غیبت داشتند یکی کوتاه مدت(صغری) و دیگری بلند مدت (کبری) اولی از هنگام تولد تا پایان دوران نیابت خاصه و دومی از پایان دوره نخست آغاز و تا هنگام ظهور و قیام آن حضرت به طول می انجامد.

ادامه مطلب...


تاریخ : پنج شنبه 93/10/11 | 4:18 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر

 

به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز، دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی روز سه شنبه نهم دی‌ماه باحضور در مراسم 9دی در تالارشهیدان نژاد فلاح به همراه دیگر اقشار جامعه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت  را گرامی داشتند. این مراسم با سخنرانی دکتر صفارهرندی برگزار شد واعضای انجمن‌های اسلامی ضمن خیر مقدم از شرکت کنندگان به توزیع نشریه اشاره در این مراسم پرداختند.

ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 93/10/10 | 10:17 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر

 

 

 

 

 

بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان البرز بمناسبت حماسه9 دی

 

 

 

تاریخ  انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد. 

آری 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

یوم الله 9 دی ماه روز بصیرت و روز میثاق با ولایت است و مردم انقلابی و آگاه ما در یکی از حساس ترین شرایط تاریخ انقلاب خون بار خویش با درک تکلیف تاریخی خود به نحو خود جوش و خروشان همچون سیلی توفنده ترفندها و تزویر ها را درهم پیچیده و نابود ساختند.

در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد).

 اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان البرز ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی روز پیروزی ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی اعلام می دارد نسل نوجوان و جوان و آینده ساز ایران اسلامی همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف مقدس نظام اسلامی تا آخرین قطره خون ایستادگی خواهیم کرد.

                                                      والسلام علیکم و رحمت ا...

                                                           دی ماه 93

 




تاریخ : دوشنبه 93/10/8 | 11:13 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر
<< مطالب جدیدترمطالب قدیمی‌تر >>