سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش اتحادیه البرز از پرتال ملی آینده سازان، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در چهارمین گردهمایی مسئولین اتحادیه سراسرکشور گفت: نشست های منطقه ای و همایش ها  یکی از مهمترین برنامه های اتحادیه در سال جدید است زیرا این گردهمایی ها بهترین مکان برای تبادل نظر و ارائه ی ایده ها در استان ها و شهرستان ها می باشد به همین خاطر بنده از مسئولین تقاضا دارم تا برای برگزاری این نشست ها اهتمام ویژه داشته باشندو من در سفر های استانی گزارشی از فعالیت های فارغ التحصیلان در اتحادیه را از مسئولین اتحادیه درخواست خواهم کرد.
وی در ادامه گفت: گفتمان سازی باید در مقطع کنونی یکی از راهبردهای ویژه در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان باشد که این عامل می‌تواند موجبات پیشرفت این تشکل دانش‌آموزی را به همراه داشته باشد.
علامتی با بیان اینکه مشکلات مادی یکی از مهمترین معضلات فعلی اتحادیه محسوب می شود افزود: با تلاشهای بی دریغ وزیر آموزش و پرورش بخشی از مشکلات اتحادیه مرتفع شده است ولی مشکلات مادی کماکان وجود دارد.
 وی اضافه کرد: اعضای انجمن اسلامی شایستگی‌ها و ظرفیت‌های ممتازی دارند که بی‌تردید می‌توانند این تشکیلات انقلابی را به اهداف خود نزدیک‌تر کنند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی باشگاه بین المللی ضد صهیونیسم گفت: این اتفاق در نوع خود بی نظیربوده و کار این باشگاه را تمام شده ندانید بلکه این کار تا 13 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
علامتی گفت: موسسه علمی آینده سازان به امداد الهی در درجه ی اول و بعد به یاری و کمک استان ها نیازمند است.
وی درپایان خطاب به مسئولین استان ها گفت: از اداری سازی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پرهیز جدی شود و فعالیت های اتحادیه باید به صورت جهادی به سمت جلو حرکت کند.

چهارمین گردهمایی مسئولان اتحادیه استانها - اتحادیه البرزهمچنین در ادامه این گردهمایی، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: نقاط مشترک بسیاری میان معاونت پرورشی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان وجود دارد اما کار اتحادیه بسیار لذت بخش است زیرا نماینده ولی فقیه به طور مستقیم بر کارها نظارت می‌کند و اعضاء اتحادیه جزو دانش‌آموزان ناب هستند که این مهم را می‌توان در تصاویر دیدار دانش‌آموزان اتحادیه با مقام‌معظم‌رهبری به خوبی مشاهده کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در پایان افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان می‌تواند در بخش‌های قرآنی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم، بازی‌های رایانه‌ای و عمره دانش‌آموزی که بسیار اهمیت دارد، ورود پیدا کند و ما هم قول می‌دهیم تا جای ممکن یار و یاور این تشکل دانش‌آموزی موفق و انقلابی باشیم.





تاریخ : چهارشنبه 93/5/15 | 1:10 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر