سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

تودیع و معارفه مدیر اداره کل اوقاف و  امور خیریه

حجت الاسلام و المسلمین «محمد صالحی» طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان البرز منصوب شد.
آیین تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان البرز  یکشنبه مورخ 5 آبان ماه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و هیئت همراه برگزارشد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی (نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج) افزود:  درقرآن کریم از 50صفت بد انسان نام برده شده که حب به مال و حب به نفس از جمله این صفات است.

وی اظهارکرد: خودخواهی از صفات بد انسان است که هرچیزی در عالم را برای خود می خواهد و حب به نفس اگر در مسیر درست خود قرار نگیرد آفتی برای دنیا و آخرت انسان می شود.
حسینی همدانی ادامه داد: در روایات دینی از وقف به عنوان صدقه جاریه نام برده شده است که این موضوع را می رساند.
امام جمعه کرج افزود: انبیاء با تربیت انسانها، حب به نفس و حب به مال را در راستای وقف سوق می دهند.
حسینی همدانی در ادامه با اشاره به معارفه مدیرکل جدید اوقاف استان البرزتوصیه کرد: یکی از برنامه های مدیر کل جدید خلاءشناسی در حوزه وقف باشد.
وی افزود: اکنون زمان آن رسیده تا وقف در تمام حوزه ها حتی دانش هسته ای و نوآوری های علمی باید به آن توجه شود.
در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار، مهران بهرام ( مسئول پیگیری امور اتحادیه البرز)، یونس رشیدی ( مدیر روابط عمومی اتحادیه البرز)، تعدادی از اعضای شورای شهر ، جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج استان، بعضی مدیران کل، خبرنگاران و اهالی رسانه حضور داشتند حجت الاسلام محمدی از حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی که از ابتدای تاسیس اداره کل اوقاف استان البرز تصدی این سمت را بر عهده داشت قدردانی کرد و حجت الاسلام صالحی را به مدت 3 سال به این سمت منصوب کرد.




تاریخ : دوشنبه 92/8/6 | 1:41 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر