سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محمد امین معصومی - مدیر روابط عمومی اتحادیه البرزدر این عصر که تشخیص حق از باطل کار بسیار دشواری است فقط یک مسئله می تواند این تشخیص را آسان کند و مسیر ما را به سمت حق روشن سازد و این مسئله "بصیرت" است. این واژه ایی است که رهبر فرزانه انقلاب سید علی خامنه ای، همواره و مخصوصا در این دو سال اخیر، بارها و مکرر فرمودند که بعضی ها گوش فرا دادند و با بصیرت حرکت کردند و حق و باطل را به راحتی تشخیص دادند و از ولایت فقیه حمایت کردند، ولی بعضی، بصیرت را کنار گذاشتند و فریب دنیا را خورده و مثل گذشته در خواب غفلت مانده و در سپاه باطل اردو زده و از این سپاه حمایت کردند و خدا نکند که انسان وارد سپاه باطل شود، چون هم دین را از دست می دهد و هم آبرو و هم قیامت را، پس در این زمانه باید انسان با روشنی و بصیرت به راهش و زندگی اش ادامه دهد تا دین و دنیا و آبرو و قیامت را از دست ندهد.
باز هم انتخاباتی در پیش داریم. انتخاباتی که بسیار سرنوشت ساز است و می خواهد آینده این نظام را هدایت کند. در این انتخابات خیلی ها می خواهند وارد مجلس شوند که در فتنه 88 ساکت بودند و از ولایت فقیه حمایت نکردند، ولی وقتی به فرموده های رهبر انقلاب دقت می کنیم، متوجه می شویم که این مرد بزرگ چه بیاناتی را ایراد فرموده و چه ملاک هایی را به ما داده اند. ما هم باید با بصیرت حرکت کنیم و به ملاک هایی که برای انتخاب به ما رهنمون کرده اند دقت کنیم و بر اساس آن رای دهیم. رهبر فرزانه با این ملاک ها حجت را بر ما تمام کردند و راه را برای ما آسان.
ایشان چهار ملاک را پیش روی ما گذاشتند:
1- نامزد ها وصل به قدرت نباشند.
2- وصل به ثروت نباشند.
3- از مدیران فتنه نباشند.
4- از ساکتین فتنه نباشند.
و در آخر اینکه انتخاباتی در پیش داریم که اعضای انجمن اسلامی باید بیدارتر از همیشه در وسط میدان باشند و از این نظام حمایت کنند، اعضای انجمن اسلامی هیچ کاری به جناح ها و گروه ها نداشته و فقط پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و جان بر کف، رهبر را حمایت می کنند. یادمان باشد نباید بگذاریم که رهبر عزیزمان دلشان بشکند و از ما گلایه داشته باشند.

سید محمد امین معصومی - مدیر روابط عمومی اتحادیه البرز




تاریخ : سه شنبه 90/11/25 | 3:31 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر