سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیام تشکر و قدردانی ابوالحسن معظمی  (مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز) از حضور فرهنگیان و دانش آموزان انجمن های اسلامی در اجتماع بزرگ فاطمیون:

باسمه تعالی
"نقش زنان در انقلاب و جنگ، یک نقش تعیین ‏کننده بود."
امام خامنه ای (مدظله العالی)

خدا را شاکریم همزمان با طلوع میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) درخشش ارزش های والای زن و عزتی را که خدا به او ارزانی داشته شما همکاران عزیز و دانش آموزان گرانمایه با حضور خود در اجتماع بزرگ فاطمیون استان البرز رقم زدید. این حماسه فاطمی رابه شما تبریک عرض می کنم. زیرا انقلاب اسلامی ما با خون سرخ شهیدانش، رنگ ها و ناپاکی ها را می زداید و اصالت ها و ارزش های راستین را می شکفد. در این میان نقش زن شکوهی دیگر دارد، از آغاز تاریخ اسلام منزلت و تاثیر تعیین کننده ی زن مسلمان و متدیّن را می بینیم بی آنکه هیچ گاه در این تاریخ پر از خون و ماجرا صحنه را ترک کند، یا لحظه ای هاله ی عزتمند عفاف و حجاب را کنار زند بلکه همواره مشاهده می کنیم که زن بر فراز تمامی لحظه های تاریخ اسلام افتخار آفرین بوده است.

ابوالحسن معظمی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز


لذا برخود واجب می دانم از زحمات مدیران ومعاونین وهمه همکاران فرهنگی ومربیان قرارگاههای فرهنگی که دراین مانور بزرگ فرهنگی حضور فعال داشتند تشکروقدردانی کنم.والسلام علیکم و الرحمه ا...

 




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 4:41 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر