سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضورمسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرزدر جلسه شورای معاونین آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز،ابوالحسن معظمی مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز در جمع اعضای شورای معاونین آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ با تقدیر وتشکر از اهتمام وتوجه مسئولان آموزش وپرورش به فعالیت ها و برنامه های انجمن های اسلامی پرداختند وگفتند:اتحادیه یک نهادی است فرهنگی انقلابی وبا سابقه در تاریخ انقلاب، که با حمایت های مادی ومعنوی حضرت امام(ره) وانتصاب نماینده در اتحادیه در راستای اهداف انقلاب و حفظ دستاوردهای آن در سطح مدارس تشکیل شد. 

ایشان با اشاره به مهم ترین وجه و امتیاز این نهاد انقلابی گفت: بسیار خرسندیم ومایه افتخار است که اتحادیه به عنوان تنها تشکل دانش آموزی ،مفتخر به بهره مندی از نماینده مقام معظم رهبری است.

مسوول اتحادیه با تأکید بر انتخاب اعضای فعال و نخبه در امر عضویابی اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان افزودند: انجمن اسلامی دانش آموزان یک قرارگاه فرهنگی است و اعضای آن به عنوان نجات غریق علاوه بر انجام برنامه های فرهنگی باید به فعالیت های علمی و آموزشی هم توجه ویژه ای داشته باشند.

معظمی با تبیین ماموریت انجمن اسلامی دانش آموزان در زمینه نیروسازی وجریان سازی به منظور کادر سازی برای نظام،خواستار ادامه همراهی وحمایت مسوولان آموزش و پرورش از انجمن های اسلامی شدند.

پیش از این نژاد فلاح مدیر آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ با تبریک دهه فجر گفتند:دهه فجر آغاز طلیعه انقلاب اسلامی بود که به تمام جهان تابیدن گرفت.

ایشان با تأکیدبر نقش خطیر انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: انجمن های اسلامی دانش آموزان  نقش مهمی برای تعالی نظام در غالب تربیت صالح و سالم نسل جوان دارد بسیاری از غالب های تربیتی برای دانش آموزان در چارچوب برنامه های این نهاد قرار می گیرد.

در ادامه اعضای جلسه به تبادل نظرها و برنامه های خود پرداختند.

شایان ذکر است مسوول اتحادیه و کادر استان با حضور در دبیرستان شاهد حضرت فاطمه زهرا(س) از برنامه ها و فعالیت های انجمن اسلامی دانش آموزان آموزشگاه بازدید کردند.




 




تاریخ : یکشنبه 93/11/19 | 2:13 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر