سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم/ شهید کمالی بعنوان یک بسیجی واقعی به دنبال وحدت بود/ حضور ما در کنار برادران سوری باعث دلگرمی است

 


 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ا لبرز  »  ؛ مراسم تشییع پیکر شهید محسن کمالی، از شهدای مدافع حرم که درتاریخ 27 فروردین در سوریه به دست تروریست های داعش به شهادت رسید برگزار شد.


در همین رابطه و بر اساس گزارش دریافتی، محل تدفین پیکر این شهید مدافع حرم و پس از تشییع به بهشت سکینه انتقال و دفن خواهد شد.


در این مراسم حجت الاسلام علی شیرازی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس به ایراد سخنرانی پرداخت.وی در این سخنرانی گفت: ریشه کفر جهانی سرانجام نابود خواهد شد.

در ادامه پدر بزرگوار شهید محسن کمالی با حضور در جایگاه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در این مراسم گفت از دوستان و برادران و خواهرانی که در این عصر و دوره برای شهید و شهادت ارزش قائل هستند و برای بزرگداشت و تشییع پیکر شهید در اینجا حضور دارند تشکر می کنم و آرزو می کنم آنها هم شهید بشوند و این باعث افتخار ما خواهد بود.
وی افزود شهید کمالی هدفش از رفتن این بود که عنوان می کرد اگر ما به کمک برادران و رزمندگان اسلام در سوریه نرویم آنها احساس تنهایی خواهند کرد و حضور ما در کنار آنها باعث دلگرمی آنها خواهد شد .
پدر شهید کمالی گفت: از جوانان می خواهم که راه شهید را ادامه بدهند و خانمها با حفظ حجابشان در این مسیر گام بردارند.
وی ادامه داد: شهید محسن کمالی علی رغم تاکید بر حفظ ارزشهای اسلامی خشونت و تحکم در رفتارش نبود و بعنوان یک بسیجی واقعی به دنبال وحدت بود و اهل گرایش به هیچ حزب و گروه خاصی نبود. خدمت به مردم بزرگترین آرزوی او بود.
وی در پایان در خصوص محل دفن پیکر شهید توضیحاتی ارائه کرد.


 




تاریخ : سه شنبه 94/2/1 | 12:24 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر