سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجمع بزرگ دانش آموزان انجمن های اسلامی و هیآت انصار المهدی(عج) مدارس استان البرز

در مراسم "احلی من العسل" درآستان  امام زاده طاهر(ع) کرج 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز،یوسف دانشور در همایش" احلی من‌العسل" که پیش از ظهر امروز در محل امامزاده طاهر(ع) کرج با حضور خیل کثیری از دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم به صورت کشوری و همزمان در تمام استان‌های کشور در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه 8 آبان سالروز شهادت شهید فهمیده و روز دانش‌آموز قرار داریم در این مراسم از پدر شهید حسین فهمیده نوجوانان سیزده‌ ساله‌ای که برای حفظ خاک کشور جان خود را نثار کرد، تقدیر به عمل می‌آید.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر اینکه اگر امروز در مقابل ابرقدرت‌های نخست جهان ایستاد‌ه‌ایم تنها به سبب درس‌هایی است که از واقعه عظیم عاشوار فرا گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: اراده الهی، عمل صالح ابی‌عبدالله(ع) و جامعیت عاشورا از جمله مهم‌ترین عوامل ماندگاری عاشورا بعد از گذشت سال‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شهیدان فهمیده، محمدی و پناهی از فرهنگ عاشورا درس گرفتند و نام ‌آن‌ها برای همیشه جاودان ماند، گفت: فلسفه پیروزی و عرض اندام ما در مقابل استکبار جهانی تنها به سبب عاشورا و درس گرفتن از مکتب اهل بیت (ع)است.

دانشور با اشاره به اینکه در این مراسم شاهد حضور بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان استان البرز از نواحی چهارگانه آموزش و پرورش بودیم، عنوان کرد: با توجه به نام‌گذاری روز ششم محرم به نام حضرت قاسم‌بن‌الحسن(ع) این برنامه کشوری در همایشی با عنوان " احلی من‌العسل" در امامزاده طاهر (ع) کرج برگزار شد تا بتوان فرهنگ ایثار و شهادت ببین دانش‌آموزان نهادینه کرد.

درپایان هم چند کلام از پدر شهید حسین فهمیده برای دانش آموزان که گفتند: پسران من راه شهدا را شما دانش آموزان می توانید ادامه دهید و هیچ وقت از نماز و درس خود غافل نشوید.

 





تاریخ : سه شنبه 94/7/28 | 12:42 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر