سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  "بیانیه" 

22قرارگاه فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز

در حمایت از مواضع انقلابی  نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج


http://basijzananekeshvar.ir/sites/default/files/basijzanan/field/image/1394/05/10/%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87.jpg

 

 امروز اندیشه های انقلاب اسلامی ایران در عالم طنین انداز شده است و این به برکت امامی است که اندیشه های تابناکش خورشید راه انقلاب است و امروز رهبرفرزانه پرچم دار این انقلاب شکوهمند است که اقتدار وحیات نظام اسلامی را در گفتمان دینی و اسلامی می داند، گفتمانی که بزرگترین ومهم ترین دغدغه ایشان در عرصه فرهنگ است. چرا که فرهنگ را عامل خوشبختی و بدبختی یک ملت می دانند. مقوله ایی که در کشور ما مقوله ی مظلوم مانده؛در حالیکه انقلاب ما مبتنی بر یک منش و نگرش فرهنگی بوده است.

در این میان در حالیکه جوانان عاشورایی از نسل شهدای دفاع مقدس در دفاع از حریم ولایت و امامت و ارزش های دینی جانفشانی میکنند تا شجره طیبه اسلام همچنان مقاوم و ایستاده بماند برخی از مسئولین فرهنگی با پند نگرفتن از عبرت های تاریخی و سخنان دلسوزانه ایشان، فراموش نموده اند که فرهنگ دینی و اسلامی و روحیه انقلابی باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی بوده است و بنابر سفارش بنیانگذار انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین وظایف متولیان وزارت فرهنگ و ارشاد کوشش در جهت تبلیغ حق مقابل باطل و ارائه چهره حقیقی جمهوری اسلامی است؛ و امروز چگونه می توان باور کرد برخی از مسئولان فرهنگی به جای آنکه موضوع گفتمان دینی و ارزش های اسلامی را جزء اصلی ترین برنامه های خود قراردهند با رویکردی ناصحیح و روشنفکرمآبانه به مهم ترین وظایف دینی و انقلابی بی توجهی می نمایند.

در این راستا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز نسبت به حوادث پیش آمده در استان با حمایت از سخنان نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه دلسوز و انقلابی بیان می دارد آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده است روحیه شهادت طلبی و ایثار بوده و مسئولان فرهنگی در تقویت روحیه دینی و اسلامی باید تلاش نمایند.

دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی به عنوان سربازان حریم ولایت در سنگر مدرسه ضمن حمایت از مواضع شجاعانه وانقلابی حضرت آیت ا... حسینی همدانی هیچگاه اجازه نخواهند داد به ارزش های دینی و انقلاب اسلامی کم توجهی شود و با سر لوحه قرار دادن دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام می دارند به جای برگزاری کنسرت های مختلط و مجوزهای متعدد تأکید میکنیم که به نگرانی های رهبری توجه نموده و به موضوع فرهنگ به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی از هر گونه نگاه سطحی پرهیز نمایند.

امید است با تکیه بر مبانی اسلام ناب و توجه به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با احساس مسئولیت نسبت به خون شهدای عزیز، مدیران فرهنگی که دامن گیر فرهنگ تسامح و تساهل شده اند در افکار خویش بازنگری نمایند در غیر اینصورت برخورد قاطعانه امت حزب ا... در انتظارتان خواهد بود.

دبیرخانه شورای قرارگاه های فرهنگی دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی استان البرز

 




تاریخ : یکشنبه 94/11/25 | 8:31 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر