سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همایش "لشکرفرشتگان" در البرز برگزار شد


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز این مراسم در سالن همایش کانون تربیتی شهید حسین فهمیده در کرج و با حضور100نفر از دانش آموزان دختر عضو انجمن اسلامی ،خانواده های معظم شهداء مدافع حرم و 8سال دفاع مقدس و همچنین جانباز مدافع حرم حبیب عبدالهی برگزار گردید.

در ابتدا گروه رزم نوازقرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، به اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی و نواختن سرود در وصف شهداء پرداختند.

ابوالحسن معظمی مسئول اتحادیه استان البرز ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و خانواده های شهداء به تشریح برنامه های اتحادیه و هچنین طرح لشکر فرشتگان پرداختند و گفتند تقویت هویت انقلابی،پیوند قلبی و احساس مسئولیت نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی در کلیه اعضاء انجمن اسلامی در پرتو دیدار و ارتباط با خانواده شهداء و جانبازان دفاع مقدس است و تقویت هویت و احساس مسئولیت نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی در پیوند با اسوه های ایثار و تاریخ مقاومت از اهداف کلی طرح لشکرفرشتگان است.

ایشان همچنین به دیدار اخیر دانش آموزان انجمن اسلامی با رهبر معظم انقلاب اشاره کردند و گفتند طبق بیان رهبر انقلاب  وظیفه‌ی انجمنهای اسلامی این است که هم خودسازی کنید، هم دگرسازی کنید.

در ادامه مجید ایزدیارمسئول ستاد یادواره شهداء استان البرز و از خانواده های شهداء به روایت هایی از  نقش و ایثار گری های زنان مجاهد در جبهه های حق علیه باطل و شرایط فعلی جنگ در سوریه و خانواده های شهدامدافع حرم پرداختند.

پخش کلیپ، اجرای تئاتر توسط دانش آموزان و اهداء لوح یاد بود به جانباز مدافع حرم و تجلیل از خانواده های محترم شهدا و زنان مجاهد از برنامه های پایانی این همایش بود.

 




تاریخ : سه شنبه 95/2/14 | 10:21 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر