سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز به مناسبت روز قدس 

 اعضای قرارگاه دانش آموزی شورای استان در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

                                                       

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز در این بیانیه آمده است:

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذِینَ أَشْرَکوا « مائده/ »82

مسلّما، دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهى یافت

روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال تکرار می شود تا پایداری امت اسلامی در طول سالهای مداوم اشغالگری و مصیبت های دردناک قهرمانان این امت در مبارزه با دشمن اشغالگر صهیونیستی و حامیانش را به ما گوشزد کند.

روز قدس میآید تا به ما بگوید که چه خونهای پاکی به خاطر زنده ماندن فلسطین در قلب و روح و فکر امت اسلامی و به خاطر دفاع از عزت و کرامت این امت ریخته شده است.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق بهحق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم میکند.

تحرک جهانی دراعلام حمایت ازملت مظلوم فلسطین برای مقابله باجنایت های رژیم غاصب صهیونیستی وممانعت ازفریب خوردگی برخی ازکشورهای عربی درتشویق این جنایات ازطریق عادی سازی روابط دیپلماسی با این رژیم ازمسائل مهمی است که امت اسلامی باید نسبت به آن هوشیار باشند.

امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانهتر از سالهای قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

قرارگاه شورای استان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز ضمن بزرگداشت این روزمبارک از آحاد مردم ودانش آموزان جهان به ویژه ملت شریف ایران دعوت می کند باحضور درمراسم بزرگداشت روز جهانی قدس مشت محکمی برقامت استکبار زده وهیبت پوشالی آن رادر هم شکنند.

إِن شاءالله
» وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیز«
والسلام علیکم و رحمه او برکاته

دبیرخانه قرارگاه دانش آموزی شورای استان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز

 




تاریخ : جمعه 95/4/11 | 9:32 عصر | نویسنده : نجات غریق | نظر