سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرپرست جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه سرپرست  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز با حضور مدیر اجرایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و سایر همکاران در دفتراتحادیه استان برگزار شد  .

به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز،صلواتی مدیر اجرایی اتحادیه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اتحادیه استان البرز ضمن تبریک و تقدیر از زحمات مسئول سابق ، گفت:به واقع می توانم از آقای معظمی به عنوان یک نیروی جهادی و مومن کمال تشکر را داشته باشم و ایشان را به یک فرهنگی محترم خطاب کنم و انشاا... در ادامه راه آقای سلیمی با تلاش و همکاری دوستان زحمات آقای معظمی را به اهداف نهایی برسانند.

وی اضافه کرد: در واقع در استان هیچ چیز تغییر نکرده و در اینجا یک تعویض سنگراست و استان البرز دارای ظرفیت و پتانسیل بالایست.

 

ابوالحسن معظمی مسئول سابق اتحادیه ضمن خیر مقدم به آقای سلیمی و سایر همکاران گرامی ودر راس آن دبیر کل محترم آقای علامتی از همه عزیزان تشکر کرد و گزارشاتی کلی از کارهای انجام شده در اتحادیه،تعداد مدارس دارای انجمن های اسلامی ارائه داد.  مسئول سابق اتحادیه البرز نیروسازی و جریان سازی  را دو خط مشی مهم دانست. که با توجه به پیگیری و زحمات مربیان همچنان بعضی از مناطق با انجمن های اسلامی آشنا نیستن.

 

در ادامه محمد مهدی سلیمی سرپرست جدید اتحادیه ضمن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود البرز کم تر از تهران نیست و میزان اثر گذاری در کار فرهنگی بالاست و باید با دغدغه این مسیر را پیشبرد.

 سلیمی از همکاران خواست هر کسی را که می دانند که اهداف و راهبردهای خوبی دارد و می تواند این مجموعه را همراهی کند، معرفی کنند.

ایشان در ادامه افزودند از دفتر مرکزی  هم تشکر میکنم که به بنده ایمان و اعتقاد و اعتماد داشتند و این فرصت بزرگ را به من دادند.



 




تاریخ : دوشنبه 95/7/5 | 11:53 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر