سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدف ما به فرمایش حضرت امام خامنه ای  (مدظله العالی)ساختن نیروهای تراز اول انقلاب می باشد

 

به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز، محمدمهدی سلیمی مسئول اتحادیه  به همراه معاون برادران با حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده امام جمعه شهرستان نظرآباد روز دوشنبه 21 آذرماه دیدار و گفتگو کردند 

در این جلسه مسئول اتحادیه استان به تشریح برنامه‌ها، اهداف و ماموریت‌های اتحادیه پرداخت و  از ایشان خواست که با رهنمودها و تجربیات خود این مجموعه و شهرستان را همراهی کند .


محمد مهدی سلیمی گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سعی میکند که کار روی زمین مانده و دغده انگیز ترین کار زمان خود را در حوزه تربیت و نوجوان تشخیص و انجام بدهد و هدف ما به فرمایش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)ساختن نیروهای تراز اول انقلاب می باشد.

اتحادیه تنها تشکلی است که از مجموعه کتب تربیتی برای خودش سیر فکری و تربیتی با عنوان زندگی مومنانه تهیه و تدوین کرده است. که این سیر تربیتی با نظارت مستقیم حاج آقای حاج علی اکبری می باشد.

در ادامه ایشان به برنامه های محوری انجمن های اسلامی دانش آموزان، که خود مبدأ آن بوده از جمله:خیمه های معرفت،همکلاسی های آسمانی،مدرسه انقلاب،انجمن برتر و هیأت های دانش آموزی انصار المهدی"عج"  اشاره و وجود مراکز مختلف (موسسه علمی آینده سازان) که بحث علمی اتحادیه رو پیگیری می کند و وجود یک مرکزی به نام مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم که با حضور بیش از 300 طلبه جوان،توانمند و با نشاط مباحث معرفتی و محتوایی تشکیلات را پیگیری می نمایند.


 




تاریخ : سه شنبه 95/9/23 | 10:20 صبح | نویسنده : نجات غریق | نظر